נתניהו: "נשמור על ירושלים לעד", סער: "לא מספיק לדבר, צריך גם לבנות"

שלום בידרמן 1 Comment on נתניהו: "נשמור על ירושלים לעד", סער: "לא מספיק לדבר, צריך גם לבנות"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים הערב בעצרת הממלכתית בגבעת התחמושת לציון 48 שנים לאיחוד ירושלים ואמר כי "ירושלים לא תהפוך עוד לעיר פצועה ומבותרת; אנחנו נשמור לעד על ירושלים מאוחדת בריבונות ישראל.

ירושלים הייתה מאז ומעולם בירתו של העם היהודי בלבד, ולא של שום עם אחר. כאן החלה דרכנו כאומה, זהו ביתנו ופה נישאר. ביום המיוחד הזה ברור לנו שירושלים המחולקת היא זיכרון-עבר. העתיד שייך לירושלים השלמה שלא תחולק עוד. ירושלים נמצאת באחת מתקופות הזוהר הגדולות שלה. אנחנו מוסיפים לבנות ולטפח אותה, להרחיב את שכונותיה, ויש לנו עוד הרבה מה לעשות ולשפר בכל חלקי העיר למען כל תושביה".

מנגד, בטקס ברחבת הכותל המערבי תקף גדעון סער את נתניהו במרומז ואמר כי "המאבק על ירושלים לא תם. לשמור על ירושלים זה לבנות בירושלים. בשנים האחרונות השתנה ולא לטובה המאזן הדמוגרפי בבירה. היקפי הבניה הנוכחים בבירה אינם מספיקים לצרכי התפתחותה. זה היום לומר בקול ברור יש לבנות בירושלים, בכל חלקיה, בהיקפים גדולים ומשמעותיים והזמן הוא עכשיו. בירושלים צריך לבנות – לא לדבר על בניה בירושלים. צריך לבנות כל הזמן. בניה בירושלים אינה צריכה להיות תגובה, כי אם שגרה. דיבורים על בנייה היו כבר מספיק, די לדבר – יש לבנות" דברי סער.

KBG_GPO206

KBG_GPO210

KBG_GPO203



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    להיות מחוץ לממשלה אין לך 'לדבר ולא לעשות' גדול מזה…
    "חכמה גדולה" לדבר כל הזמן שצריך לעשות ולא לדבר…